Music

wtorek, 9 grudnia 2014

!

Cześć wszystkim!

Mówiąc szczerze, nawet nie wiem od czego mam zacząć, więc zacznę od przeprosin. Przepraszam przede wszystkim osoby, które to czytają, bo to oznacza, że wpadacie tutaj co jakiś czas, albo obserwujecie mojego bloga. Szczególnie chciałabym przeprosić kilka osób, które obserwują mnie publicznie:

Hermiona Catherina Zuzanna Narcyza Belatrix Snape
Luniaczek
Crux
Panna Niewiadoma
Marycha15
Hermiona Weasley 
Oki Doki
Smokojebczyni
Alex Avery
Virgina Black 
Admin Mikron 
Amy Lee
Gisia
Adminka Pomyluna
Natalie ♥
yunka98
Patrycja-Pati-Patysia
Julia Weasley
Ela Weasley

Mam nadzieję, że mój blog przypadł Wam do gustu i to nie były tylko puste kliknięcia. Jest mi bardzo przykro, że z nikim nie mogłam poznać się bliżej. Oczywiście przeprosiny kieruję również w stronę wszystkich anonimowych osób, które pojawiały się na każdym etapie powstawania opowiadania. Wszędzie te słowa "przykro mi" albo "przepraszam", ale tak się teraz czuję. Zawiodłam Was i nie próbujcie mówić, że tak nie jest. Zawiodłam sama siebie, ale po tamtym rozdziale dosłownie stanęłam. Do tej pory miałam jakiś pomysł na fabułę, chociażby zarys, szkic, a teraz nic. Nie pomogły spacery, filmy, książki, piosenki ani długie kąpiele. Jeśli ktoś z Was chciałby mnie zainspirować, kopnąć w tyłek lub polecić jakiś sposób na pobudzenie mojego leniwego mózg, nie krępujcie się i piszcie w komentarzach, na maila. W sumie piszcie gdziekolwiek, ale pamiętajcie, że każde słowo jest teraz na wagę złota. Może uda mi się zakończyć opowiadanie w wielkim stylu. Nie chciałabym zawieszać bloga (chociaż tak się stało) i już za kilka dni oddać jakiś genialny rozdział Waszym oczom, sercom i umysłom. Jak ktoś może zauważył, kiedy zacznę to się rozpędzam i w taki sposób napisałam już całkiem długi post o niczym.
Chodzi o to, że przepraszam Was z całego mojego malutkiego serduszka i ciągle poszukuję inspiracji! Gdyby ktoś chciałby przeczytać coś mojego autorstwa zapraszam na miniaturki:
http://patrzaj-w-serce.blogspot.com/

Ściskam Was mocno w te chłodne dni i gdybym nie miała okazji, życzę wesołych świąt ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz