Music

piątek, 18 lipca 2014

Informacja c:

Hej kochani :) Jak już zorientowaliście się po tytule posta to nie jest kolejny rozdział! Po pierwsze chciałabym się spytać kto w ogóle czyta tego bloga? Jeśli przeczytałeś/aś tą notkę to zostaw proszę komentarz <3 Po drugie zmieniłam kolor czcionki na żółty, bo sądzę, że tak się dobrze czyta, ale gdybyście mogli sami osądzić czy naprawdę jest okej czy nie to byłoby mi bardzo miło :) Zółta odpada, bo mówicie, że razi! To może taki odcień szarości? I po trzecie razem z BellatriX, Marvel (Mrs. Fantasy), Jo i Amortencją założyłyśmy ocenialnię opowiadań potterowskich i nie tylko, więc jeśli chcielibyście zgłosić swoje blogi do oceny to zapraszamy ---> http://oceniamyblogii.blogspot.com/
Link jest też stale podany w rubryce "Reklamy" c:
Dziękuje za przeczytanie i całuję wszystkich moich wiernych czytelników, Ginny ♥

9 komentarzy:

  1. Ja czytam :) a czciaka jak dla mnie troszke na komórce bardzo razi :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam od samego początku :> Czcionka lepsza była biała, ta razi :O
    Czekam na kolejny *Q*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam i zmień proszę kolor bo strasznie daje po oczach pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam od samego początku :> Chociaż nie zawsze komentuję. Zmień razi zarówno na komputerze jak i na komórce. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czytam. Ostatnio byłam na wyjeździe ale można powiedzieć, że śledzę od początku. :))) Na komórce żółtego nie da się czytać. :/ (Ledwo ledwo) Z szarym jest lepiej. ;)
    Pozdrowionka. ^^
    ~Lady Tempest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam, czytam od początku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam ^^
    ~Dream Big

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także czytam od samego początku :)

    OdpowiedzUsuń